بیمار مبتلا به دیابت و کلیه است از شر دیالیز شر موفقیت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به دیابت و کلیه است از شر دیالیز شر موفقیت

قبل از درمان ادرار خود را تا به پلی ¬ پروپیلن 500ml / روز کاهش یافته است، اما در حال حاضر پس از درمان خروجی ادرار است به 1200ml / روز افزایش یافته است، آن افسانه باور نکردنی است، اما آن اتفاق افتاد هر چند. این یک داستان در مورد مردی است که از دیابت 15 سال با افزایش کراتینین سرم 1 سال دچار است. بعدی برخی جزئیات در مورد بیماری خود و درمان او پذیرفته است، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
نام بیمار: JAIRAL LEMUEL
جنسیت: مرد
سن: 52
وضعیت تاهل: متاهل
کشور: فیلیپین
در 2015 فوریه 12، او به بیمارستان ما برای اولین بار برای درمان بیشتر آمد. قبل از اینجا می آیند زندگی خود را با ناامیدی و درد پر شده است، او حتی نمی تواند به خوبی در هر شب خواب. اما در حال حاضر، عمر خود را با امید و شجاع پر شده است، او می خواهم به عقب زندگی عادی و به زودی او را این رویا را تحقق بخشد. همه از این است را مدیون خود انتخاب-انتخاب را به طب چینی.
بیماری کلیوی او توسط بلند نظر دیابت ناشی از، تا دکتر ما او را به برخی از گیاهان برای کنترل سطح قند خون، در همان زمان را یک رژیم غذایی مناسب برای او برای کمک به اثر درمانی گیاهان. بر این اساس، از دکتر را یک برنامه درمانی منظم برای او، با کمک از کسانی که درمان، عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود کردم، همانطور که در بالا خروجی ادرار خود ذکر کرده است تا 1200ml / روز. شما می دانید یکی از نقش مهم کلیه ها تولید ادرار، بنابراین افزایش ادرار نشان می دهد که عملکرد کلیه کردم تا حد زیادی بهبود یافته است.
درمان که برای بیماری خود اعمال داغ فشرده سازی درمانی، پا حمام درمانی، پزشکی دهان و دندان چینی و انما درمان، تمام این چهار روش های درمانی با هم همکاری نه تنها می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند سموم اضافی از خون تخلیه تعمیر و کلیه های آسیب دیده. به منظور تخفیف علایم نارسایی کلیه و منهای عوارض جانبی از توقف دیالیز، دکتر ما تصمیم به دیالیز برای مدتی، و سپس آن را متوقف کند به تدریج.
در چنین راهی، بیماری خود می رود روز خوبی به روز. و در حال حاضر او تا به دریافت دیالیز با موفقیت خلاص شوید. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان خود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا چت با ما در whatapp مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. واتساپ ما: +86 15230127615





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: